Jak szybko i skutecznie schudnąć 5-10 kg?

Najpierw ogarnia Cię niezadowolenie z powodu własnego wyglądu. Boczki żyją własnym życiem, wałek na brzuchu zajął miejsce sześciopaku, a jeansy wyglądają, jakby były próżniowo zamykane, lepiej w nich nie siadać, bo istnieje obawa, że guzik nie wytrzyma i wybije komuś oko. Musisz coś z tym zrobić i zastanawiasz się pewnie jak szybko i skutecznie schudnąć 5-10 kg. Najlepiej ekspresowo, przecież już za chwilę sezon bikini, nowy rok - nowa ja, wesele, lub każda inna okazja, kiedy mogłabyś pochwalić się fajną figurą i po prostu dobrze czuć się w swoim ciele.

Która z nas tego nie przerabiała? Może nawet i się udało zrzucić te kilka kilogramów, ale jakim kosztem? Z pewnością nie było to zdrowe odchudzanie. Głodna, zła, z podkrążonymi oczami, ziemistą cerą i pozbawionymi blasku włosami, w końcu wciągasz te wymarzone spodnie w mniejszym rozmiarze. Przez chwilę utrzymujesz wagę, żeby za jakiś czas wrócić do stanu sprzed odchudzania, albo i - co gorsza - przytyć jeszcze więcej. Jedyne, co straciłaś to zdrowie i nerwy.

Nie musi tak być! Istnieje sposób na szybkie odchudzanie bez efektu jojo. Jeśli nadal się zastanawiasz co zrobić by szybko schudnąć 5-10 kg to czytaj dalej.

jak-szybko-schudnac-5-kg

Jak szybko schudnąć?

Czujesz się za duża i chcesz szybko wziąć się za spalanie tłuszczu? - zrób to rozsądnie!

Skorzystaj z poniższych porad i zastosuj dietę odchudzającą która odmieni Twoje podejście do odchudzania. Dieta ketogeniczna to recepta na bolączki odchudzających się kobiet. Z nią szybkie odchudzanie nie będzie udręką, a efektowną drogą do wymarzonej sylwetki. By osiągnąć cel, musisz być zmotywowana, wiedzieć, jakie wymagania stawia przed Tobą dieta ketogenna i ich przestrzegać. Gdy przejdziesz na ten styl odżywiania, będziesz dostarczała organizmowi niewiele węglowodanów, by przejść w stan ketozy, kiedy to energia jest pozyskiwana ze spalanego tłuszczu, a nie z glukozy.

Przestrzeganie zaleceń nie będzie trudne, gdy już zaczniesz poznawać tajniki diety.

Jak szybko schudnąć 5-10 kg? - Zmień nawyki

Czy dasz radę schudnąć 5-10 kg w miesiąc, ale tak by nie doświadczyć efektu jojo? Oczywiście! Ale przede wszystkim musisz zmienić podejście do tematu odchudzania. To nie tylko intensywne gubienie kilogramów, ale styl życia. Zdrowe odchudzenie nie dotyczy wyłącznie jedzenia określonych produktów i unikania tych niewskazanych, to również cały tryb działania nastawionego na cel. Dieta ketogeniczna będzie tym bardziej skuteczna, jeśli przestrzeganie zaleceń żywieniowych, będzie wspierane przez wyrobienie odpowiednich nawyków. Dieta ketogenna pomoże Ci w tym procesie. Jest to nie tylko zespół rad, by szybko schudnąć 10 kg, ale też, a raczej przede wszystkim system na zdrowe odchudzanie, dzięki któremu zmieścisz się w wymarzony rozmiar ubrań, bez potrzeby wymiany na większe co sezon.

Co zrobić żeby szybko schudnąć? - Odstaw węglowodany

weglowodany

Słyszałaś zdanie, że cukier (1) to biała śmierć? Dosadne, ale prawdziwe. Te słodkie kryształki są nie tylko przyczyną otyłości, ale też dostarczane w nadmiernej ilości, rujnują organizm. A o umiar w spożywaniu słodkich produktów ciężko, ponieważ cukier działa jak narkotyk. Niszczy kości, psuje zęby, zakwasza cały organizm i działa destrukcyjnie praktycznie na wszystkie organy, więc czas go odstawić!

Z produktami zawierającymi cukier utożsamiasz czekoladki, ciasteczka, cukierki, te wszystkie słodycze, łakocie, dosładzane jedzenie i napoje, z którymi zdrowa dieta się nie kojarzy. Ale nie tylko w ich składzie gości nasz podstępny nieprzyjaciel. Znajdziesz go również w pieczywie, makaronach, ryżu. Bądź dobra dla swojego ciała i zrób detoks cukrowy.

Dieta bez węglowodanów pomoże Ci w procesie oczyszczania organizmu. Stopniowo przestawisz się na produkty, które nie posiadają cukru w swoim składzie i nie będziesz potrzebowała dosładzać sobie życia. Zyskasz więcej energii, lepsze zdrowie i ładniejszy wygląd. Już wiesz, jak szybko schudnąć 5-10 kg - przede wszystkim ogranicz węglowodany.

Jak szybko schudnąć 5 kg i więcej? - Zaplanuj zakupy

Zdrowa dieta to racjonalne wybory, a więc czas na świadome zakupy! Zrób remanent w swojej kuchni. Żeby schudnąć 5-10 kg w miesiąc, zastąp produkty, które nie są wskazane, tymi, które dieta ketogenna poleca. Jeśli nie jesteś pewna, co możesz jeść, a czego lepiej unikać, zawsze możesz zajrzeć tutaj. Poradnik żywieniowy to kompendium wiedzy na temat zbilansowanego żywienia w trakcie odchudzania.

planowane-zakupy

Pamiętaj, by przed wyprawą na zakupy sporządzić listę sprawunków. Usprawni to ich proces, o niczym nie zapomnisz, kupisz wszystko, czego potrzebujesz, by wyczarować smaczne, dietetyczne potrawy. Nie wybieraj się do sklepu z pustym brzuchem. Wystawiona na pokuszenie, zachęcana promocjami, apetycznymi zapachami, odpowiednim lokowaniem ładnie opakowanych produktów i wszystkimi innymi marketingowymi sztuczkami, wrzucisz do koszyka więcej rzeczy, niż potrzebujesz, łącznie z tymi, które nie są zalecane, by zadziałało szybkie odchudzanie.

Jak szybko schudnąć 5-10 kg? - Nie spożywaj przetworzonej żywności

Dieta ketogeniczna to regularne, odpowiednio zbilansowane posiłki, które powinny być zrobione z produktów wysokiej jakości. Wiesz już, co jeść żeby schudnąć, pamiętaj, że wybrane przez Ciebie produkty powinny mieć jak najprostszy skład. Unikaj żywności wysoko przetworzonej. Warto czytać etykiety (2) i znać skład jedzenia, które wybierasz. Producenci żywności na każdym kroku chcą nam wcisnąć towar tworzony na skalę przemysłową, gdzie jakość nie jest tak ważna, jak ilość. Nafaszerowany konserwantami, wzmacniaczami smaku, spulchniaczami, sztucznymi aromatami, z wydłużoną datą do spożycia. Cała ta chemia wyniszcza Twój organizm. Nie tylko tyjesz, ale też psujesz swoje zdrowie.

Staraj się sporządzać posiłki sama. Własny ogródek, lokalny bazar, mięso, ryby i przetwory kupione od sprawdzonych hodowców, to gwarancja zakupu produktów o wysokiej jakości, które dostarczą Ci odpowiednich składników odżywczych.

Zacznij dzień od pożywnego śniadania

Dieta ketogeniczna to styl odżywienia, przy którym nie będziesz odczuwać głodu. Dwa albo trzy posiłki dziennie dostarczy Ci energii i potrzebnych składników, a dzięki temu, że będą odpowiednio zrównoważone, spalanie tłuszczu będzie przebiegało efektywnie. Pierwszy posiłek dnia może być białkowo-tłuszczowy, stosowanie tego typu dań to recepta na to, jak szybko i skutecznie schudnąć. Nie rezygnuj z jedzenia rano (3), jest to bardzo ważne w utrzymaniu odpowiedniego bilansu pożywienia na cały dzień!

Jak szybko i skutecznie schudnąć? - Zacznij liczyć kalorie

Zapotrzebowanie kaloryczne zależy od wielu czynników, takich jak: płeć, wiek, aktywność, rodzaj wykonywanej pracy, przemiany materii. Dostarczając zbyt dużo jedzenia, podwyższamy sobie jego próg i tyjemy. By zgubić zbędne kilogramy, należy wyznaczyć deficyt kaloryczny, im mniej kalorii przyjmiesz, tym szybciej schudniesz, ale pamiętaj, by zachować zdrowy rozsądek i nie zaburzyć funkcjonowania organizmu, dostarczając zbyt mało energii. Zdrowe podejście do zmniejszenia porcji żywności, gdy dieta ketogenna jest przestrzegana, a aktywność fizyczna uprawiana, to idealna i rozsądna droga do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Warto wiedzieć: Pewnie słyszałaś porady, jak szybko schudnąć w tydzień 10 kg? Jest to możliwe, ale dla osoby, której waga początkowa jest bardzo wysoka, gdy zacznie uprawiać intensywnie aktywność fizyczną, czego wcześniej nie robiła i radykalnie zmniejszy ilość przyjmowanych kalorii, spalanie tłuszczu będzie przebiegało w sposób gwałtowny. Jednak nie jest to zdrowa dieta, lepiej ją rozłożyć w czasie i odchudzać się sukcesywnie, wyrabiając odpowiednie nawyki, by nie doświadczyć efektu jojo, ani żadnych poważniejszych komplikacji zdrowotnych.

Nawadniaj organizm

Wciąż się zastanawiasz, jak szybko schudnąć w tydzień 10 kg? Dieta ketogenna to naprawdę najlepsza odpowiedź, ale spokojnie, daj sobie czas. Zmiany nie muszą być radykalne, pamiętaj, żeby podejść do nich z rozsądkiem, ale i sumiennie. Lepiej małymi kroczkami konsekwentnie zmierzać do celu, tak, by pozbyć się nadmiernej masy już na zawsze, a nie tylko na chwilę.

nawadnianie-organizmu

Kolejnym etapem na naszej liście zmian do wdrożenia, jest odpowiednie nawadnianie organizmu. Gdy gwałtowanie zredukujesz przyjmowanie węglowodanów, chcąc, by ketoza zadziałała, musisz liczyć się z tym, że organizm, zanim przestawi się na pozyskiwanie energii z ketonów zamiast z glukozy, będzie zmęczony. Możesz czuć się osłabiona. Mogą pojawić się nudności i bóle głowy. Nie martw się tym! Złagodzisz te objawy dzięki nawodnianiu organizmu (4). Węglowodany zatrzymywały wodę i sole w organizmie, przy ich odrzuceniu, zadbaj, by płyny były dostarczane w większej ilości wraz z elektrolitami. Pij wodę z solą i cytryną. Możesz wzmacniać się dodatkowo, spożywając bulion - wypij dwie szklanki dziennie, a poczujesz się lepiej.

Jak szybko schudnąć 5 kg? - Sięgaj po żywność bogatą w błonnik

Błonnik (5) to zestaw substancji, które nie ulegają trawieniu, przez co pełnią ważną funkcję w organizmie. Te włókna pokarmowe sprawiają, że:

  • cholesterol i trójglicerydy są wchłaniane w znacznie mniejszej ilości
  • utrzymuje uczucie sytości
  • obniża ciśnienie krwi
  • wpływa na regulację częstotliwości wypróżnień

Pożądana dzienna dawka błonnika dla osoby dorosłej wynosi 25-30 g. Utożsamiany jest głównie z produktami, które na diecie ketogenicznej nie są zalecane, ale można go znaleźć także w warzywach, nasionach i owocach. Co prawda te klasy żywności mogą dostarczyć tylko połowę zalecanej wartości, ale w czasie ketozy niektóre z ciał ketonowych zastępują funkcje błonnika. Stan idealnej mikroflory jelit zostanie zachowany, dlatego ta dieta jest tak bardzo polecana - organizm sam się reguluje, by działać na prawidłowych obrotach, więc wiesz już, co robić i jak szybko schudnąć 5 kg lub więcej, jeśli tego właśnie potrzebujesz.

Czas na zimną kąpiel

Zrób sobie zimny prysznic, nie w sensie metaforycznym, a dosłownie! Wskakuj do zimnej wody. Chcesz zacząć morsować? Wspaniale! Zahartujesz organizm, ujędrnisz ciało, pozbędziesz się zbędnej tkanki tłuszczowej. Cellulit pozostanie niemiłym wspomnieniem. Lodowate kąpiele to nie jest jedna z opcji jak schudnąć bez diety, a raczej dodatkowy czynnik, który dołożony do diety, wspomoże i usprawni proces redukcji wagi.

Zdrowy sen i odpoczynek

Zaprzątasz sobie myśli na temat tego, jak przebiegnie szybkie odchudzanie z brzucha i ud i czy efekty będą zadowalające, martwisz się, czy dasz radę zrzucić 10 kg do wesela kuzynki, kręcisz się i wiercisz, nie możesz zasnąć. Włącz pozytywne myślenie. Odpowiednie nastawienie to połowa sukcesu. Zrelaksuj się i zacznij dobrze spać. Potrzebujesz snu, by Twój organizm się zregenerował. Po 6-8 godzinach nieprzerwanego wypoczynku (6) będziesz gotowa, by zmierzyć się ze wszystkimi wyzwaniami. 

spij-jak-dziecko

Podczas gdy śpimy, nasz organizm się regeneruje, niewypoczęty jest osłabiony i nie radzi sobie z infekcjami. W czasie snu regulowane są hormony, takie jak leptyna, która odpowiedzialna jest za zmniejszanie apetytu i grelina, która zwiększa łaknienie. Gdy jesteś niewyspana, poziom pierwszego hormonu spada a drugiego wzrasta. Zdrowa dieta na schudnięcie 10 kg zaczyna się od prawidłowego wypoczynku, a więc śpij na zdrowie!

Jak szybko schudnąć? - Stosuj głodówkę oczyszczającą

Czy Intermittent Fasting jest odpowiedzią na pytanie, jak szybko schudnąć 5 kg i więcej. Istnieją różne formy tego sposobu odchudzania. Można stosować post w systemie:

  • 5:2 - pięć dni normalnego jedzenia, dwa dni na samych płynach, dni postu nie mogą następować po sobie,
  • 16:8 - 16 godzin postu i ćwiczeń na czczo i 8 godzin, w których możemy spożywać posiłki,
  • 6 dni jedzenia i jeden dzień głodówki,
  • dni głodówki przeplatają się z dniami, gdy możemy jeść. Jest to system 1:1.

Organizm w okresie postu pobiera energię z tkanki tłuszczowej, następuje więc szybkie odchudzanie. Tłuszcze stanowią jedyne źródło paliwa. Budowana jest masa mięśniowa, poprawiają parametry zdrowotne, obniża cholesterol i przyśpiesza metabolizm, czyli dzieje się to, co podczas unikania węglowodanów na diecie ketogenicznej.

Głodówki mają na celu nie tylko odchudzić ciało i przestawić na odżywianie organizmu na węwnątrzustrojowe, ale przede wszystkim oczyścić go z toksyn. Ten proces może nie być obojętny dla naszego samopoczucia. Objawy takie jak: nudności, biegunki, zmiany skórne, to symptomy, które świadczą o tym, że organizm się oczyszcza - na szczęście szybko mijają. Post powinien być wprowadzony po konsultacji ze specjalistą i po przeprowadzeniu odpowiednich przygotowań.

Ketoza trwa - Pamiętaj o prawidłowej suplementacji

Pamiętaj, że szybkie zdrowe odchudzanie to też odpowiednia suplementacja. Często kobiety robią błąd, chcą znaleźć drogę na skróty i faszerują się drogimi przyspieszaczami spalania, które zazwyczaj głównie odchudzają ich portfele i nadwyrężają zdrowie. Wprowadzając nowy styl odżywiania, powinnyśmy zadbać o to, by preparaty na odchudzanie były naturalne i wspierały nasz organizm.

Dla wszystkich tych, którzy kombinują jak schudnąć bez diety dzięki magicznym pigułkom, mam dwie wiadomości - to się nie uda! - ale... Są właśnie specyfiki, które sprawią, że gubienie kilogramów będzie bardziej efektywne. Istnieją suplementy diety na odchudzanie, które posiadają naturalny, dobry i przebadany skład. Tylko po takie sięgaj.

Gdy ktoś zada pytanie, jak szybko schudnąć 5-10 kg dzięki środkom farmakologicznym, należy mu wyjaśnić, że proces ten będzie przebiegał prawidłowo, tylko i wyłącznie, gdy zastosuje odpowiedni styl odżywiania i wspomoże się najlepszymi suplementami, które nie tylko będą sprzymierzeńcami w odchudzaniu, ale też uzupełnią witaminy i minerały, wpływając pozytywnie na funkcjonowanie całego organizmu.

Włącz pozytywne myślenie i wyłącz stres

Stres (7), rozdrażnienie, złe samopoczucie, problemy ze snem, brak aktywności, podjadanie, jeszcze większy stres... - to błędne koło, z którego musisz wyjść! Jak szybko schudnąć 5-10 kg? Przede wszystkim powinnaś być zmotywowana i pozytywne nastawiona. Dobrze wiesz, jak wiele zależy od odpowiedniego myślenia. Narzekanie nic nie da. Każdy ma problemy i nerwowe sytuacje, ale to od Ciebie zależy, jak do nich podejdziesz i co zrobisz, by rozładować negatywne odczucia.

Sięgasz po czekoladę, gdy Ci smutno, zajadasz chipsy, bo jesteś zła, nudzisz się, więc idziesz po deser? Jedzenie emocjonalne to Twój wróg! Jesteś świadoma i silna, dasz sobie z nim radę. A pomogą Ci aktywności fizyczne. Nie tylko wyrzucisz gniew, poprawisz sobie humor, wyzwolisz hormony szczęścia. Włącz serial i zamiast zajadać lody, rób brzuszki, a później rowerek, zaczniesz szybkie odchudzanie z brzucha i ud, a Twoje troski odejdą w niepamięć. Dieta na spalanie tłuszczu w połączeniu z ćwiczeniami poprawi Twoją kondycję i zadba o dobry nastrój. Niech sport stanie się uzależnieniem, a już nigdy nie doświadczysz efektu jojo i nie będziesz rozmyślała o tym, jak schudnąć bez ćwiczeń.

Jak szybko schudnąć 5-10 kg? - Uprawiaj sport

Dieta ketonowa wyzwoli w Tobie energię, wykorzystaj to! Ruch jest zdrowy, ujędrnisz ciało, spalisz kalorie, a dodatkowo wydzielisz endorfiny, więc poprawisz sobie nie tylko sylwetkę, a także nastrój!

trening-bieganie

Dieta ketogeniczna to skuteczna dieta odchudzająca 10 kg, która będzie jeszcze bardziej działała, gdy polubimy ćwiczenia fizyczne. Wybierz takie, które nie będą zbyt obciążające dla Ciebie. Jesteś początkująca? Nie martw się! Małymi kroczkami nabierzesz wprawy. Ważne, by znaleźć odpowiednią aktywność dla siebie, by się do niej nie zmuszać i ćwiczyć z przyjemnością. Basen, aerobik, spacery z psem - wszystko jest dobre, by dieta na schudnięcie 5-10 kg była dodatkowo podkręcona. Jeśli pokochasz sport, ćwiczenia staną się Twoim uzależnieniem, a to pomoże szybko schudnąć 10 kg. Traktuj możliwość aktywności jako nagrodę, sposób na spędzenie wolnego czasu, chwilę dla siebie, a nie jak przykry obowiązek.

Szybkie odchudzanie: Moje ćwiczenia spalające tłuszcz

Chcę podsunąć Ci pomysł na ćwiczenia, które będziesz mogła zastosować, by szybka dieta odchudzająca 5-10 kg przynosiła jeszcze lepsze rezultaty, a ujędrnione i wzmocnione ciało polubiło nowy styl życia i już nigdy nie wróciło do dawnej wagi. Ćwiczenia fizyczne będą dodatkowym motorkiem, napędzającym proces spalania zbędnych kilogramów. Skorzystaj z nich, by cieszyć się smukłą talią i dobrym samopoczuciem!

W redukcji tkanki tłuszczowej naszym sprzymierzeńcem są ćwiczenia interwałowe. Czy poznałaś już trening HIIT? Warto! Pomoże nie tylko zgubić zbędne kilogramy, ale też wzmocni kondycję, poprawi mięśnie i zwiększy wydolność organizmu.

Na czym polega ta aktywność? Przeplatasz dwa rodzaje ćwiczeń - bardzo intensywne, wytrzymałościowe, gdy tętno wzrasta na maksa, ze spokojnymi ćwiczeniami cardio lub siłowymi.

Przykłady ćwiczeń interwałowych:

  • 20 sekund sprintu i 60 sekund marszu
  • 20 sekund skakania na skakance, 60 sekund przysiadów,
  • 60 sekund szybkiego wchodzenia po schodach w górę, 60 sekund spokojnego schodzenia w dół,
  • 50 metrów pływania kraulem szybkim tempem, 100 metrów pływania wolnym tempem dla relaksu

Nie potrzebujesz dużo czasu, by przeprowadzić ten trening, ponieważ trwa od 15 do 30 minut. Nie musisz zaopatrywać się w odpowiedni sprzęt, karnet na siłownie, ćwiczysz, gdzie chcesz i kiedy chcesz, to zależy od Ciebie. Zacznij już dziś, a wyzwolone endorfiny i spalony tłuszczyk, poprawią Ci nastrój.

Podczas intensywnej aktywności zużywane są zapasy cukrów, występuje też niedobór tlenu w komórkach, który jest potrzebny do spalania tłuszczów. Stan ten jest regenerowany w czasie odpoczynku, zużywana wówczas jest większa ilość tlenu, a co za tym idzie, kalorie wciąż są spalane. Dlatego trening interwałowy jest polecany jako ten, który spala kalorie do 24 godzin po aktywności.

Warto wiedzieć: Wzmożony wysiłek podbija poziom adrenaliny i noradrenaliny, a to usprawnia proces lipozy. Tkanka tłuszczowa, szczególnie ta z okolicy brzucha, której ciężko się pozbyć, jest intensywnie redukowana. Jest to najskuteczniejszy trening wyszczuplający, a w połączeniu z dietą tłuszczową w szybkim tempie pomoże osiągnąć idealną figurę.

Pamiętaj, by stopień ćwiczeń dobrać do możliwości swojego organizmu. Osoby, które wcześniej nie uprawiały żadnych aktywności, powinny zacząć od spokojniejszego wysiłku, z czasem wytrzymałość wzrośnie. Jeżeli wcześniej nie miałaś do czynienia z tego typu treningami, warto zasięgnąć porady trenera personalnego, pomoże dobrać odpowiednie ćwiczenia na każdym stopniu zaawansowania. Nie poddawaj się! Walcz o swoje szczęście!

Szybka i skuteczna dieta odchudzająca w połączeniu z wysiłkiem fizycznym będzie strzałem w dziesiątkę!

Szybkie odchudzanie a efekt jojo

Oczywiście, tak jak w przypadku każdej innej zmiany stylu odżywiania, należałoby się skonsultować z lekarzem, w razie jakichkolwiek niepewności, zrobić podstawowe badania (8) i jeśli Twoje zdrowie pozwala i nie ma żadnych zdrowotnych przeciwwskazań, możesz śmiało zacząć intensywne odchudzanie.

Pamiętaj: Istnieje sposób na szybkie odchudzanie bez efektu jojo. Pora, go zastosować! Dieta ketogeniczna sprawi, że tym razem będzie inaczej. Koniec z trudnymi początkami i jeszcze gorszymi powrotami. Czas, by ketoza wkroczyła do akcji.

Podsumowanie: jak szybko schudnąć ?

Wiesz już jak szybko schudnąć 5-10 kg. Przy pomocy diety ketogennej, stosując się do wszystkich zaleceń i wyrabiając zdrowe nawyki, osiągniesz swój cel bez wielkich poświęceń. To wspaniała dieta dla każdego, kto nie chce stosować radykalnych kroków, a oczekuje widocznych efektów. Zmień styl żywienia bez dużych wyrzeczeń, wprowadź zdrowy tryb życia i ciesz się smukłą figurą, bo szybkie odchudzanie z brzucha i ud to już żaden problem. 

Dieta niskowęglowodanowa może z początku sprawić, że będziesz tęskniła za ulubionymi przysmakami zawierającymi dużą dawkę węglowodanów. Jest na to sposób! Komponuj nowe dania, eksperymentuj, łącz składniki (oczywiście używając tych dozwolonych, by dieta ketonowa nie była zakłócona). Bogactwo przepisów sprawi, że Twoje menu będzie ciekawe. Skuteczna dieta odchudzająca 5-10 kg nie musi być monotonna i nudna.

Wiesz co robić, więc do dzieła! Na mojej stronie znajdziesz wszystkie przydatne porady, przepisy i sporą porcję wiedzy. Korzystaj zawsze wtedy, gdy najdzie Cię jakaś wątpliwość, lub gdy będziesz szukać inspiracji. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Fill out this field
Fill out this field
Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.

Menu